salam

Friday, May 1, 2009

di tag lagi...

Diri ini di'tag' lagi...
Tapi kali ni oleh Cik Ezzah Fatin bt. Jemain...
Ok lah...
Here goes...

1. What is the most important thing in your life?

entah lah...sekarang nie yang paling diri ini
kehendaki ialah...i want to continue my studies!!!

2. What is the last thing that you bought with your own money?
apa ya...?
Hmm...entah lah
tak ingat...huhu

3. Where do you wish to get married?
Hmm...tak terfikir pun lagi...
anyway, lambat lagi lah nak kahwin...

4. How old do you think you will be permanently owned by your love?

seperti di atas...

5. Are you in love?
yes...with Allah,
The last Prophet,
my parents,
family...
and friends...

6. Where was the last restaurant you had dinner?
Hmm..Mama chop Papa Grill kot...(betul ke nie nama dia...?)

7. Name the latest book that you bought?
SOLD...

8. What is your full name?
Muna 'Adilah bintu  kepada Abu Abdullah

9. Do you prefer your mother or father

mestilah dua2...
I LOVE them both equally!

10. Name a person that you really wish to meet in real life for the first time.
Hmm...maybe kawan2 kat alam maya ni...

11. Christina or Britney?
What!!!
dua2 pun tak suka...

12. Do you do your own laundry?
Ezzah:sy msukkn bju dlm mesin basuh (cuci baju gak kn?)
Muna:it same goes to me...

13. The most exciting place you want to go?

Makkah and Madinah...
pernah pergi time kecik2 dulu...
and tak berapa nak ingat..huhu
sebab tu nak pergi lagi!!!

14. Hugs or kisses?
Hug...

15. Point out 5 things about the person who tagged you.
1) Perempuan
2) x-usrah ngan diri ini
3) Kawan
4) Pakai speks...(rasanya dia masih pakai lagi kot..huhu)
5) Bakal orang Melaka...I think so...(sebab dia dapat matrix Melaka...hehe)

16. 3 things I am passionate about
1) Nak sambung belajar!!!
2) Nak jumpa lagi ikhwah and akhawat Indonesia(especially my sis, Kak.Esti)!!!
3) and semestinya nak reunion dengan x-Gen!!!

17. 3 things I say too often
Hmm...tak pasti lah...
Yang nie kena tanya orang yang selalu bersama diri ini...
Sometimes I don't even realize what I say..hehe

18. Book I’ve read recently
Masih membaca Laskar Pelangi(tak habis3 lagi...huhu)

19. 8 songs I could listen to over and over again

Hmm..ntah lah
Apa2 yang Best..and telinga diri ini sedap mendengar...hehe

20. 3 things I learned last year
-Erti sebuah perS.A.HA.B.A.T.an
-L.I.F.E
-Pengorbanan

21. 8 people to tag..

-Aimi again...(coz I miss her so!!!!)
-Nadiah Mokri
-Majidah
-Nadhirah
-Safiyyah..(coz you tagged me before..hehe)
-kak.Rusyda Taqiyyah
-Fa(EMI 1st batch)
and...
-Jihan...(my lil sis...)

Ok lah...
Sampai di sini sahaja...
Wassalam

1 comment:

Unknown said...

rindu aceh.wahaa.

wahai teman-temanku...

~CiNta~