salam

Thursday, March 18, 2010

Ya Allah..KAU ampunilah aku...

Bismillahirahmanirahim... 

Kernaku tahu...
betapa banyaknya dosa yang telahku lakukan selama ini...
Ku pohon makrifah dan keampunan dariMu ya Allah...
Hanya padaMu ku mengharap...

Kau ampunilah aku Ya Allah!
Kau redhailah hidupku Ya Allah!

Walaupun aku tahu aku tak layak ke syurgaMu,
Tapi aku juga yakin bahawa aku tak sanggup ke nerakaMu... 
Oleh itu Ya Allah sekali lagi aku pohon keampunan dariMu Ya Allah...
Kerna sesungguhnya Kau lah yang Maha Pengampun.
Yang bisa mengampuni dosa hamba3nya...
walau sebesar manapun dosa yang telah mereka lakukan...


KeredhaanMu
[In-Team]

Ya Allah, Ya Tuhanku
HambaMu merindukan
Rahmat kasih sayangMu
Dan jua keredhaanMu
Dalam hidupku

Meskipun ku ulangi dosa noda
Yang menjanjikan azab sengsara
Namun ku sedari
KeampunanMu tidak bertepi

Ku akui diri ini
Hamba yang mungkir pada janji-janji
Jadikanlah taubat ini yang sejati
PadaMu Ilahi

Ya Allah, ampunkanlah dosa-dosaku
Ya Allah, redhakanlah kehidupanku
Moga terhapus penghijab kalbu
Antara Kau dan aku

Tuhan,
Ku zalimi diri ini
Andai Kau tak ampuni dan rahmati
Alangkah ruginya diri

Tuhan,
Jangan Kau palingkan hati ini
Setelah Kau beri hidayah
Sesungguhnya Kau Maha Pengasih
 

HambaMu yang kerdil lagi hina...





No comments:

wahai teman-temanku...

~CiNta~